CUF har cirkus

Idag lanserade CUF sin nya hemsida "cirkusen". I och med den har de alltså valt att sänka ribban i debatten ännu ett snäpp:


Första sidan. Antingen klickar man på "Jobb" och så kommer man till CUFs försök att vara lite hippa. Eller så klickar man på "Bidrag" och så kommer man till SSU. Lågt, tråkigt och rätt omoget.


Väl inne på hemsidan finns mest svordomar


Och en rätt skum layout som får mig att känna mig som att jag är typ 13 och hänger på Lunarstorm

Syftet med hemsidan kan man läsa är att skapa en "sexigare arbetsförmedling".
Precis vad jag alltid letat efter. En sexigare arbetsmarknad.



Kommentarer
Postat av: Adam C

En sexigare arbetsmarknad = Inga kläder på jobbet?



Lockande... lockande...



Jag var också inne på CUF's sida tidigare idag, fick en chock och lämnade. Det känns som att årets valrörelse kommer vara en blandning av P12 ordvitsar och smutskastning.

2010-05-18 @ 03:16:20
URL: http://adamclason.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0